donderdag 21 maart 2013

Alléé Mannekes

I planned a surprise mini break to Antwerp with my best friend for our husbands' birthday. The husbands are best friends too, sounds corny I know, but it's true. We did the same trip for their birthday 15 years ago when we were just dating them. A world of things happened in that time frame. Way too much to describe in a blogpost. What's the same is we are all still the best of friends. This weekend was a nice celebration of this friendship. Planning this outing 15 years ago was definitely easier though. We had no children, my best friend and me we're roommates so we could plan at any time. But they were still surprised, at least a little... LOL

Ik regelde met mijn beste vriendin voor hun verjaardagen een verrassingsweekendje voor onze mannen. Onze mannen zijn ook beste vrienden, lekker suf he, maar ja het is zo gegaan. We gingen naar Antwerpen. We hadden 15 jaar geleden dezelfde verrassing voor ze, toen we net pas verkering hadden. Er gebeurde heel veel met ons tussen toen en nu, te veel om in 1 blogpostje te vertellen. Maar deze vriendschappen hebben het overleefd en onze relaties ook. Dit was een leuke manier om dat even te vieren. 15 jaar geleden was het wel een stuk makkelijker te regelen. Mijn vriendin en ik waren huisgenoten en konden op elk moment overleggen zonder pottekijkers. En we hadden nog geen kinderen die gelijktijdig een logeeradres nodig hadden. Maar goed, het is gelukt, ze waren best een beetje verrast en het was leuk!

Of course I did do some research in advance for fabric shopping. They have a lovely chain store in Belgium that is called Veritas. And I visited a nice little fabric shop. Showing my loot!

Ik had natuurlijk wel van te voren gekeken of er nog wat leuks te shoppen was. Ze hebben in Belgie een geweldige keten die Veritas heet. Je koopt er stof, wol, allerlei fournituren en ascesoires. In nederland weet ik inmiddels, anders dan de markt niet waar ik heen moet voor een beetje tof assortiment ritsen. En ik vond nog een leuk stoffenwinkeltje. Even mijn buit showen!

Veritas, leuke stofjes, het boek stof voor durf-het zelvers en tassenhandvatten.

Stoffenoogst bij Julia's shop, zoveel keus. Normaal kies ik natuurlijk
vaak van internet, was super! Michael Miller, Petit Pan, Kokka, etc.


Toevallig ook wat in belgie besteld bij de stoffenkamer

Ik was namelijk helemaal weg van die goudachtige paspel.
Mijn moeder heeft gevraagd om kussens te maken van deze
prachtige Linnen stof van Mulberry en daar pas hij perfect bij!

Tot gauw!
Pin It

1 opmerking:

Unknown zei

Hey Zusje B,

Leuk om horen dat je onze winkels zo leuk vindt :)

Veel creatief plezier met de stofjes!

Groetjes,
Het hele Veritas-team

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...