zaterdag 3 november 2012

4x5 modern beeblocks

I made the 4x5 modern bee blocks (hst diamonds) using a tutorial by sew happy geek. It was a nice block to make, especially trimming down each square was some work, but the results are lovely. Ready to send them out to my lovely partners in hyve nr.3. I'm glad I finished the bee blocks early since I do have some plans for upcoming birthdays and christmas!

Ik maakte de 4x5 modern bee blokken (hst diamonds) af met een tutorial van Sew Happy geek. Het was goed te doen, hoewel best arbeidsintensief, vooral het bijsnijden van de vierkantjes, maar daar heb je wel lol van als je hem in elkaar gaat zetten. Het zou ook een geweldige deken worden met alleen maar deze blokken!

Ik ben in elk geval klaar om ze te gaan versturen naar mijn internationale virtuele vriendinnen in bee nr. 3Ik ben blij dat ik ze nu klaar heb, want ik heb nog een lijstje van plannen voor verjaardagen die er aan komen en natuurlijk de kerst!

hst diamonds 4x5 modern quiltbee fall 2012
Danielle

Jessica

Jemelia

Shelly

Wendy

Mine
Tot gauw!Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...