vrijdag 29 juni 2012

circle scarfs

Me and my friends do a game every year when we´re on our all girls weekend. We all buy some gifts and we do a game with dice to win what we like most. It does get bloody sometimes. I buy some, I make some. I was in a bit of a panick when I saw the reminder two days before we left and I frantickly went through my tutorial collection. After auditioning a few and going through my stash (which I remind my husband is there for these very moments when I `need` te make something now) I made a circle scarf. Actually I made 2. Since the fabric was about the right size (leftover from some pyama´s I made for the boys) I did that in under 15 minutes. While adding som zigzag band as additional adornment. So go make some! I wonder who will battle for this one on the weekend!


Mijn vriendinnen en ik doen elk jaar als we een weekend weg gaan een spel. We kopen allemaal een x aantal kado´s voor een x bedrag en daar dobbelen we dan om. Het is soms een bloedige strijd. Ik koop er een paar en maak meestal ook wat. Ik raakte een beetje in paniek toen ik me 2 dagen voor vertrek realiseerde dat ik nog niets had. Dus ik ben in mijn tutorial pagina gedoken, heb er een paar bekeken en koos de `circle scarf. Vervolgens dook ik mijn stoffenvoorraad (die ik precies voor dit doel moet hebben, leg ik mijn geliefde elke keer uit) en vond 2 passende stukken jersey die over waren van wat pymabroekjes in ongeveer precies de goede maat. Naadje erin, een gezellig zig zag bandje erop als extraatje )je kan van alles bedenken natuurlijk om het te versieren' en in minder dan een kwartier had ik er 2! Dus stop met lezen en ga er 1 maken! Ik ben benieuwd wie hun zinnen zetten op deze sjaal dit weekend....

De circle sjaals!

een zelfportret als model!

Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...