woensdag 16 november 2011

patchworck pouch & FWQAL week 13

I made my friend Vivien a patchworck pouch for her birthday. I used some echino ssraps and some of my new addiction, fabric with text on it. I've been searching the internet for it for nights! She'll probably use it as a bag in a bag! or for some make up..... I also made another two blocks for the FWQAL that went pretty smooth!


Ik maakte voor de verjaardag van mijn vriendin vivien een patchwork ritstasje van wat echino scraps die ik al 1000 keer dor mijn handen liet gaan, fantaserend wat het zou worden. Ik gebruikte ook 1 van mijn nieuwe verslavingen, stof met tekst! Heb het hele internet afgezocht, maar kan niet zoveel vinden, dus als iemand tips heeft! Ik stikte hem door met knalroze garen en maakte er een lintlus aan om hem makkelijk op te kunnen hengelen uit je tas. Ze kan het gebruiken als een "bag-in-a-bag" of voor make-upjes, of als je even de deur uit wil zonder tas met telefoon, sleutels geld.


patchwork ritstasje kado Vivien

patchwork ritstasje kado Vivien
 Ik maakte ook weer 2 blokken voor FWQAL. Het begint nu ergens op te lijken.
FWQAL # 34 Flock

FWQAL #44 Gentleman's Fancy

FWQAL week 13 progress, we're getting somewhere
Volgende blog over wat Broertje B in huis deed toen hij thuis was. Hij is weer goed bezig geweest.

tot gauw,Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...