donderdag 10 november 2011

FWQAL week 12 en een buiktasje, maar dan niet.


I made 2 blocks for the farmers wife quilt along...... To be really honest, I actually made three and threw one away out of pure frustration. Trying to stay positive: the other two turned out fine. 
And I made a funny little zippered bag with the tutorial from Needle and Spatula (fabric from Michael miller, I love the retro look, and some leftover flannel from Amy Butler). My Alexander is back on the job, so I've been busy getting my rythm back in doing a lot more housework and bringing and collecting the boys. He's only been home for four months, funny how easy you get used to being pampered! This weekend I have to get started on quilting the plus quilt from the across the sea quilt-along. I saw my sister Lenore yesterday and I don't think the babe's gonna be long... keep you posted on that. I took the boys to play in the last rays of sun this autumn.


Ik maakte 2 blokken voor de Farmers wife quilt-along. Als ik heel eerlijk ben, ik maakte er drie en gooide er één weg uit pure frustratie. Van de zonnige kant bekeken; de 2 gelukte zijn leuk geworden.
FWQAL #41 Friendship Star

FWQAL #25 Cups and saucers

Ik maakte ook een "buiktasje", niet zo'n traditioneel ordinair ding, maar een leuk ritstasje, met de tutorial van Needle and Spatula. Hij heet ook niet buiktasje, maar daar moet ik aan denken als ik hem zie. Hij heeft iets plomps (als ik eigenlijk), maar wel charme. Ik gebruikte van mijn verjaardagsbuit (ik had allemaal bonnen gekregen van fabricworm) de retro bloemen van Michael miller en een restje flannel voor de binnenkant van Amy Butler. De bovenkant is van een witte spijkerstof. Dat is toch wel een basic die ik veel gebruik (ook voor de binnenkant van stoffen mandjes) die ik altijd wel heb liggen en heel graag gebruik.




Alexander is weer aan het werk. Ik ben dus druk met weer wennen aan halen, brengen, boodschappen doen, koken. pfffff. Hij was maar 4 maanden thuis, maar het is verbazingwekkend hoe snel je verwend bent. Weinig tijd om te naaien dus. Ik moet dit weekend wel beginnen aan het doorquilten van de plusquilt van the across the sea quilt along. Ik zag mijn middelste zus Lenore gisteren en de baby gaat niet meer zo lang blijven zitten denk ik!

Gister nam ik de jongens mee naar de speeltuin om de laatste straaltjes zon van de herfst op te vangen.

showboy!

eens even kijken wat hier te doen is...

Ik durf alles

superlachen dat wippen.

Tot gauw

Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...