woensdag 17 april 2013

Starry Starry night

For the creative quiltblocks bee I made a rainbow star with a black background. Though I'm a really black and white girl when it comes to styling my home and my choice in clothes, I'm not at all one when it comes to quilts. I didn't have any black in my stash at all. I made a relatively simple paperpieced star. It's the january block from the Lucky Star BOM (Block of the month) over at Don't call me Betsy. And it turned out stunning, if I may say so myself. All the blocks together make a stunning picture too. But if I will ever make a rainbowy black background quilt myself, I don't know.

Voor mijn creative quiltblocks bee maakte ik een regenboog ster met een zwarte achtergrond. Hoewel ik in mijn inrichting thuis en mijn kledingkeuze echt wel een heel zwart-wittig meisje ben, maak ik nooit iets met zwart erin als quilt. Ik zou er niet opkomen. Ik had zelfs geen zwarte stof. Ik maakte een relatief (ik loop altijd wel een beetje te klooien met deze methode) simpele gepaperpiecete ster. (dat betekent dat je op het papier naait). Ik gebruikte het patroon van de Starry Block of the Month club bij don't call me Betsy (het is het Januari blok). En hij werd eigenlijk, al zeg ik het zelf, wel heel cool. Als je alle blokken bij elkaar legt, Is het ook wel echt een mooi plaatje. Maar of ik nou om ben en zwart ga gebruiken voor mijn dekens, dat denk ik eigenlijk niet.


Tot gauw!Pin It

1 opmerking:

WelkeElke zei

Wat geeft dat zwart een leuk effect! Lekker anders dan standaard, leuk!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...