dinsdag 26 februari 2013

you name it...

I love putting names on things. Can't help myself. Naming all around today!

Als je mijn blog vaker leest, dan zul je het wel weten. Ik hou ervan om overal namen op te maken. Zeker sinds ik weet hoe ik dat kan doen zonder zelf te veel te priegelen. In het verleden heb ik ze zelf ook nog wel uit strijkvelours geknipt of gesneden (bijvoorbeeld te krijgen bij vanmarieke), maar tegenwoordig bestel ik ze graag kant en klaar bij haar. Je kan ze bestellen in allerlei kleuren, lettertypes en formaten, ze zijn altijd goed en supersnel in huis. Ik heb dus op Fedde's deken (zie hier) in knal oranje zijn naam gestreken om de oranje bies te matchen. (oranje, 5 cm hoge letters, lettertype all star, mijn favoriet)


Ik maakte voor mijn achternichtje een t-shirtje voor haar verjaardag (simpel schattig zeemannetje, zo toch bijzonder). (kleur fuchia, letters van 2 cm in another typewriter)



Ik maak op verzoek van één van mijn lezers een macbook hoes voor haar vriend en daar streek ik (onder de flap) ook zijn naam op (lichtgrijs, 2 cm hoog, another typewriter). Mijn vriend moet er nog drukkers in slaan en dan kan hij op de post!


Ik heb ze eerder gebruikt voor initialen op de knikkerzakken, voor namen op kinderquilts, etuis, tassen, kussens, je kan het zo gek niet bedenken. Bestellen dus maar!

groeten Eva-MariePin It

1 opmerking:

Evelien zei

Mooi gedaan met die letters! Ik moet zeggen dat ik die laatste hoes erg mooi vind qua uitstraling :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...