woensdag 23 januari 2013

cuddly baby blanket

I made my friend a baby blanket for her newborn daughter, it's snowing in the netherlands so my hormones made me want to make warm cuddly things for the baby! I cut 6x6 inch squares in pinks and greys and added it to a storebought fleece pink starry blanky. I used leftover bindings from big quilts to bind them. A lovely blanky for a lovely girl!


Mijn vriendin kreg een babymeisje, in de sneeuw en vrieskou. Mijn hormonen sloegen op hol en ik moest iets warms en knuffeligs maken. Ik sneed blokken van roze en grijze stoffen en maakte er een mintopje van. Op maat van de kant en klare roze baby fleecedeken van de zeeman. Ik heb het met rechte lijnen gequilt en een bies gemaakt van allemaal biesrestjes van grote meiden dekens. Niet heel veel werk en een lief resultaat volgens mij, voor een lief meisje. En nu maar gauw langs gaan brengen, dan kan ze er lekker warm in opgerold worden.


Tot gauw

Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...