zondag 9 september 2012

groovy stash

There are moments in one's sewing career when one can say: "this is why I need so much fabric, this is why I need a big stash". LOL And I had one of these this week. I received an anouncement for a baby being born from a friend of mine. I hadn't decided what to make for her yet. I was contemplating a cuddly blanky, but was still in doubt. Than I saw the card and I realised I had fabric of almost every print in the card. I looked up noodleheads tutorial for a diaper pouch, which I had succes with before and made a ovely pouch. I have one for Fedde and I still use it often. I keep it in the car, take it with me on vacation, or if we have an outing. Very usefull and so is my stash! Ha!


Er zijn momenten dat je alle mensen in je leven die iets vinden van de bergen stof die je om je heen verzamelt kan zeggen: Daarom is het dus, daarom heb ik al die stof nodig. Ik moet iets kunnen maken op het moment dat ik het bedenk. En deze week was het zo'n perfecte match, daar kan niemand onderuit. Ik kreeg een geboortekaartje van een vriendinnetje van mij die een baby heeft gekregen. Ik had al lopen denken wat ik voor haar zou maken, maar was er nog niet helemaal uit.... Toen zag ik het kaartje en realiseerde me dat ik alle printjes op de kaart als stof had. Ik zag ineens een diaper pouch van Noodlehead voor me in deze prints en maakte hem gelijk. Ik heb er zelf ook één en gebruik hem echt vaak. Vooral als je baby te groot wordt om de hele tijd de verzorgingstas mee te slepen, maar zonder luiers weggaan ook nog geen optie is, is dit perfect! Ik gooi hem in mijn handtas als we op vakantie gaan, of een dagje weg. Of hij ligt in de auto voor emergencies bij de boodschappen oid. Megahandig! En deze werd ook nog zo leuk, ik zou hem bijna houden als ik een meisje had. Of... er nog één maken (een pouch dan), dat kan want ik heb de stof liggen. Daarom dus, ha!


Tot gauw!Pin It

2 opmerkingen:

Lief en Mooi zei

Super cadeau!

LOTJE zei

Very thoughtful present, and excellent stash-builder-jusification!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...