zondag 19 augustus 2012

summer ends - the lists are back

It's so hot in holland, no one wants to move. I thought my little angel fast a sleep for his nap and went to see if he was not too hot in his crib bed, found him in my sewing room watching Tractor Tom. How he got that working by himself, beats me. (he's not even 2 and a half). So, that describes the day next to doing loads of laundry, doing some pre-cooking for the first busy week of school and work, assembling school gymbags, filling the calendar with lots of bithday parties in september. A little organising my sewing room and starting a list again. What WIP's, what are the upcoming plans, etc.

Het is zo heet, ik heb niet eens puf om wat drinken in te schenken. Waarom het toch in zulke extremen moet hier. Ik vind een week 23 graden veel beter dan 3 dagen 30+ graden. Maar ja, het is zo. Ik ging even kijken of Fedde het niet te heet had in zijn ledikantje tijdens het middagdutje en vond hem op mijn naaikamer voor een dvd van Tractor Tom. Hoe die dat nou weer voor elkaar krijgt..... Hij is in mei 2 geworden....

Nou ja, zo'n dag dus. Ladingen was erdoor draaien, een beetje vooruit koken voor de eerste drukke week van school en werken. De gymtas weer opzoeken en vullen voor school, de kalender vullen met allerlij partijen en afspraken voor de komende maand. Nu een beetje mijn naaikamer aan het opruimen en ik ben weer begonnen met een lijst.... Wat had ik nog liggen, wat wil ik starten. Vast niet alles staat er nog op, maar dan heb ik een begin, anders ga ik achter mijn eigen staart aan, dat is ook niks.


de bies voor de dwergen quilt ligt klaar


1e toybag van zaabery gemaakt, nog een paar te gaan.
Die biais blijft toch een gedoe.... Ik gebruik mijn leuke kokka
auto en robot stof!

Nieuwe stofjes uit de uitverrkoop van Pink chalk Fabrics! Allen de namen al!
Van boven naar beneden: Kronen, dear Stella (it's a shore thing), Lizzie Scott (domestic Bliss),
 Lucie Sommers (summersville), Sweetwater, Sweetwater canvas met tekst, Kelly Wuldsohn (peak hour traffic),
Cut and Sew, Tweet birdcages, Rashida Colman, Timeleless treasures (keep calm)

august block  - the 99 - union Jack (paperpiecing....)

Tot gauw!Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...