zondag 17 juni 2012

Daddy Day

My eldest woke me at 700, we went to prepare the surprises for dad. Practicing the little poem he made, making cupcakes and preparing a little festive breakfast. We got our gifts from their hiding places and Fedde joined us around eight. We all watched fireman Sam and Thomas the train so daddy could sleep in a little longer before we went to wake him (not to gently I'm afraid). He did a good act at not being awake yet. Fedde had already opened all the presents for dad... My sis her (almost) husband and their beautifull baby girl and my dad joined us for coffee. We all went for a walk together to a play farm in the neighbourhood. I'm showing it all underneath! 


Mijn oudste maakte mij om 700 wakker om alle verrassingen voor de vaderdag voor te bereiden. Nog even zijn gedichtje oefenen, cakejes bakken, de tafel dekken voor een feestelijk ontbijtje. We hebben onze kadootjes van de verstopplekken gehaald en Fedde kwam ons rond 800 "helpen". Daarna hebben we nog even wat brandweerman Sam en Thomas de trein gekeken, zodat pappa nog wat langer kon uitslapen voordat we hem wakker maakten (niet zo zachtjes als afgesproken natuurlijk). Hij deed een goede "ik slaap nog" act en ondertussen had Fedde alle kado's al open gemaakt. Mijn zus, haar (bijna) man en hun kleine meisje kwamen koffie drinken en mijn pappa ook. We wandelden met zijn allen naar de kinderboerderij. Een paar foto's van een heerlijke dag!

Het vaderdagkado: een schort! Met een tutorial van pursoho

Zwart-wit met kobaltblauwe details - stof ikea
Knappe vader met schort
De jongens zijn wild van "hun baby"


Puzzelen met opa

Mooi licht en mooie luchten op de kinderboerderij

Jut en Jul
Tot gauw!
Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...