woensdag 15 februari 2012

And the winner is

The winner is.... Margot!
En de winnaar is Margot, ze zei:

Hallo,

Ma die stofjes zijn zooooooo leuk, ik kan er echt niet aan weerstaan om deel te nemen.
Wat zou ik er zoal mee kunnen maken? Lintjesbloemen,sleutelhangers,fopspeenhangers,letters om namen te maken,bladwijzers,eiermutsjes,bloempjes, om kaarten af te werken bij scrappen,speldenkussentjes, GSM-zakjes, knikkerzakjes, en zo kan ik nog uuuren doorgaan, ideëen genoeg.
Groetjes,

Margot


Nou die heeft er genoeg ideeën voor in elk geval. Ik ga je mailen voor je adres gegevens! Heel veel plezier ermee,

I hand quilted the pouch using red and silvery grey. I like the results and going to finish now so I can send it to my secret partner in time.I'm very curious which one I will get, there are so many pretty pouches!


Ik heb de pouch voor de swap met de hand gequilt. Met rood en zilver. Het is niet overal even gelijkmatig, maar dat vind ik eigenlijk wel zo leuk, dan zie je tenminste dat het handwerk is. Ik ga hem afmaken, zodat ik hem tijdig kan gaan versturen naar.... (mijn partner is geheim....) Ik ben ook erg benieuwd wat ik ga krijgen.



I've been shopping around again and found this and other lovely tutorial. I put them on my list of free tutorials very often.
Ik was weer eens op internet aan het surfen en vond deze briljante tutorial bij Zaaberry via Sewcanshe. Deze laaste showt en probeert regelmatig leuke nieuwe tutorials van anderen. Als ik leuke tutorials tegenkom zet ik ze altijd bij mijn lijst gratis tutorials. Een lange lijst inspiratie!



Tot gauw!Pin It

3 opmerkingen:

Margot zei

Jipieeeeee, ik zie het al helemaal zitten.
Bedankt Evamarie.
Mijn emailadres is margot_baert@hotmail.com.
Veel liefs,

Margot

Desirée-ScrapDees zei

van harte hoor! En bedankt voor de verloting!

Sofie zei

Ik gaf je een award... PROFICIAT en neem eens een kijkje op http://lekkerbekkenmaar.blogspot.com/2012/02/award-gekregen.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...