woensdag 25 januari 2012

A lot of guessing

I finished the 99 blocks for january! The colour choices I never would have made, but they look beautifull together. Almost like a modern cathedral window. I've als been ordering fabric and making a first design for the mouthy stitches pouch swap. I hope my secret partner will let me know if she likes it.


I'm thinking boxy in a neutral canvas or linnen (white or grey) with three scraps highlighted. Some handembroidery around it in lime or aqua and a colourfull zipper. 


Ik maakte mijn blokken voor de 99 group. De kleuren had ik nooit zo uitgekozen, maar het resultaat is echt mooi. Het zijn net moderne kerkramen.

Paperpiecing for the 99

Ik ben ook bezig geweest stofjes te bestellen voor de mouthy stitches ruil met ritstasjes. Het idee daar is dat ik wel weet wie ik heb, maar zij niet weet dat ik haar heb. Zo weet ik weer niet wie mij heeft. (een soort lootjes trekken). Nu laten we onze ideeën zien op Flickr en hopen we dat onze secret partner laat doorschemeren of ze het leuk vind. Aan haar reactie op andere zaken, kun je ook veel aflezen.

Ik denk aan een vierkant (boxy) tasje in een lichte canvas of linnen (wit of grijs) met op de zijkanten ieder 3 scraps verwerkt met leuk motief en kleur. Een beetje borduren daaromheen met aqua of lime en een kleurige rits.

Ik tekende dit, zegt dat jullie wat?



ga gauw boodschappen doen!Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...