zaterdag 3 september 2011

FWQAL week 5

We're finally having some nice weather here, so I haven't been sewing much. I'm heading into the garden now and bbq-ing tonight. But I did make 2 blocks of the FWQAL. I skipped some for fearing or disliking them, maybe later. These turned out nice!

Ik heb met dit mooie weer natuurlijk niet zoveel zin om te naaien. Ik heb voor het eerst een aantal blokken overgeslagen, omdat ik daar echt geen zin in had. Het waren leuke blokken om te maken. Ik heb geprobeerd voor mij een beetje "out of character" stofjeskeuze te doen.

De Bowtie #10
FWQAL #10 bowtie, totally amy butler
Calico Puzzle #16
Met voor het eerst in mijn leven paars en zowiezo een stofje met een "griebeltje" zoals mijn quiltjuf dat noemde. Ben ik echt allergisch voor, maar het totaal is best leuk.

FWQAL #16 Calico puzzle, met gekochte scraps uit scrappakketjes
Grand Total Week 5


FWQAL week 5
Geniet van het mooie weer, zolang het kan. En tot gauw!



Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...