vrijdag 9 september 2011

drukke week en druk weekend

Dat heb je, met heel veel werk en heel veel jarigen. Morgen de verjaardag van Noor, waar het gymtasje heen gaat wat ik al had laten zien en van mijn zus Valerie. haar laatste verjaardag als niet moeder, grappig als je erover nadenkt! Ik sneed vandaag de laatste stofjes voor de plusquilt voor de baby van mijn andere zus (van de quilt-along in mijn zijbalk). De achtergrond van de quilt wordt effen muisgrijs, zoals alles in haar huis als ze de kans krijgt (-;. De plussen in allerlei roze stofjes. Een paar had ik er over van de quilt voor de baby van Valerie, een paar uit mijn stash en een paar nieuw. o.a. markt, Michael Miller, Amy Butler, Joel Dewberry, van alles. Ik kwam tot deze set voor 12 plussen.

Stofjes voor de plussen in de baby plus quilt voor de baby van Lenore
Ik sneed ook weer voor 2 FWQAL blokken, ik hoop dat ik van het weekend nog wat tijd vind om die in elkaar te zetten en een start te maken met de top van de plusquilt!

Tot gauw,

PS 75 volgers, leuk hoor! Ik overweeg weer een give-away om naar de 80, de 90, misschien wel de 100 te komen! ff nadenken wat dat kan worden!Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...