woensdag 18 mei 2011

Sneeuwballen in mei

Mijn hoofd zit boordevol ideeën en dingen die ik wil maken. Ik wil nog de leuke pouches van de give-away voor mijn vriendinnen en zussen maken, die vonden dat het voor hen niet nodig was om zich aan de regels van de give-away te houden, ik zit daar nogal dubbel in, maar goed, deze keer dan. Ik heb nog een aantal ideeën voor give-aways, ik wil allemaal leuke plekjes in mijn huis fotograferen voor home sweet home. Ik heb allemaal kinderverjaardagen op komst waar ik iets voor wil maken, 2 nichtjes of neefjes die echt niet zonder geboortequilt kunnen. Ik wil nieuwe kussens op de banken, op de buitenbank. Een quilt voor op de bank... Ik kan nog wel even doorgaan, maar dan raken jullie denk ik net zo gefrustreerd als ik. Keep calm and carry on. 1 ding tegelijk, ok twee dan. Nu eerst de voorbereidingen voor de quilt op de bank. Ik dacht dat ik die dan op vakantie eind juni op mijn gemak met de hand kan doorquilten. En een rugzakje voor Morritz zijn eerste feestje zondag. Die kan ik inmiddels dromen, dus dat komt goed. Ik heb al een aantal sneeuwbalblokken gemaakt van alle amy butler stash die ik inmiddels verzameld heb. Ik kan haar stofjes gewoon niet weerstaan. Hij wordt een tikkie druk, maar wel fris denk ik. Ik kan er nog stroken tussen zetten, daar twijfel ik aan. of een paar rustigere randen er om heen, wat vinden jullie? Ik heb nog een aantal blokken onder de naaimachine liggen, dus... Tot gauw!

sneeuwbalblokken, amy butler
Pin It

2 opmerkingen:

Inge zei

Ik zou voor de rustigere randen er om heen gaan! Heb trouwens mijn eerste taartenbestelling binnen, dus wordt dat tijd dat ik ook ga bloggen: TravelING or BakING.....???

evamarie zei

Ik zou zeggen Traveling & Baking!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...