maandag 11 april 2011

Let the sun shine!

Long time no see. Geef toe, het was ook veel te mooi weer om een beetje achter de computer te hangen! We hadden een geweldig weekend, lekker buiten met de jongens, geen druk programma, het was top.
Heb wel de poppenquilt voor Miek (mijn nichtje) afgemaakt. Niet helemaal naar mijn zin qua afwerking maar het effect is leuk. Het is tenslotte ook voor een pop! Het is naar een ideetje van crazy mom quilts bij sew mama sew
Poppedeken, Quilt voor pop, zelfgemaakt met restjes


poppedeken, quilt voor pop, zelf gemaakt, ijsjesstofje
Ik maakte in ongeveer 10 minuten (ik overdrijf graag een beetje) een rokje voor mijn nichtje Emma. Volgende week vieren we haar verjaardag. Dan krijgt ze haar rugzak, dit rokje en mijn plan is om nog een poppereiswieg te maken.
Rokje van jersy met elastiek, simpel rokje van Dana made it
Zaterdagmiddag zijn we even naar boerderij Het Geertje geweest. Een soort megakinderboerderij met vooral veel geiten (en nu dus babygeitjes, je zou er bijna een geit van nemen).

Cowboy Morritz
 
Fedde en de 3 geitjes
Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...