zaterdag 2 april 2011

De Tuinruimers, Sterrenbroek en Roodkapje

Vanochtend maakte ik Fedde's sterrenbroek af. Wat is die lockmachine toch geweldig. Het is jammer dat ik niet zoveel leuke niet effen jersy kan vinden. (tips?) Ik ben nu eenmaal gek op joggingachtige broekjes. Daarwoon ik ook bij voorkeur in. Het kan natuurlijk ook met katoentjes of spijker, ga ik ook nog proberen. Ik heb gewoon het patroon nagetekend van een lekker zittend broekje en toen zat hij in 10 minuten in elkaar!


Lekker kontje!
Je kan er heerlijk mee keten in de tuin
Ik maakte ook de roodkapje rugzak voor Emma's verjaardag af. Dan kan ze haar pop voortaan overal mee naar toe nemen. Ik wil nog een reiswiegje van de roodkapje restjes maken en wat poppenkleertjes, maar voor een pop van 30 cm kan ik niet zoveel vinden aan patroontjes.
Roodkapje rugzak voor Emma
Viv en Died kwamen met Diede (4) helpen de voortuin aan kant te maken. Daar zag ik als een berg tegen op. Ze hebben echt super hard gewerkt. Jammer dat ik geen voor en na foto's heb gemaakt. Wel leuk foto's van de mannen, die hartstikke lief gespeeld hebben. Nog even het gras maaien, wat nieuwe plantjes erin en hij is weer gezellig!





Het was een heerlijke dag! De jongetjes gewassen en gestreken in hun mandje. Nu ff uitpuffen op de bank.Pin It

1 opmerking:

Inge zei

Meteen maar ff proberen een reactie te plaatsen,kijken of het lukt. Doe je die sterrenbroek ook in grote maten, lijkt me heerlijk zitten!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...