maandag 21 maart 2011

Speenkoord van restje en nieuw project

Gistervond, na veel schelden van Alexander dat hij het speenkoord van Fedde kwijt was (dat klopte, was boven in mijn naaikamer bezig met remake), de nieuwe gepresenteerd. Officieel 5 minuten werk. Ik laat het een keer zien. Maar er zijn al 100 versies van, bijvoorbeeld die van Made. Die van mij is dit keer met een elastiek aan het einde ipv klitteband.
speenkoord, restje robotstof Fedde

Ondertussen waren de mannen bezig met auto's
Ik heb ook weer de smaak te pakken van lekker samen op de bank een filmpje kijken. Zoals gisteravond (niet echt een aanrader, want hij was een tikkie traaaag) "Hereafter" met Matt Damon. Maar ja, je kan niet tegelijk naaien (dat is op zolder). Gister dus de stapel Knippies en Ottobres doorgebladerd op zoek naar hoodies voor de jongens, leuke joggingbroekjes, poppenkleertjes voor mijn nichtje Emma, poppenbeddegoed voor mijn nichtje Miek, etc. Als iemand nog tips heeft voor poppen van 30 cm.... Ik kan het niet zo goed vinden.

Bladeren is wel altijd leuk om inspiratie op te doen. Ik heb dus allemaal kledingplannen in mijn hoofd! (normaal gesproken niet mijn sterkste kant, duurt me te lang, moet te precies, maar we gaan het zien, aanmoedigingen van harte welkom)
Maar ja, dat kan je dus niet op de bank. Voor de afwisseling dus ook weer wat breiprojectjes gehighlight voor op de bank. Voor de BZN, waar over later meer. Maar ook voor Fedde's verjaardag (6 mei alweer).
Knippie, lente 2005 apie voor een apie

2 apies
nieuwe labels. Nu nog in spiegelschrift, want ik moet ze nog strijken op stof.
Mijn alexander maakt voor de afwisseling ook wat vierkante labels voor me in meer kleurtjes!
Nou ja, ik ga dus steken opzetten!Pin It

3 opmerkingen:

marjan bey zei

ha eva, was ik ook weer. qua poppenkleertjes voor emma: ik heb hier allerlei patronen en ik heb nog een marieclairepop voor je te leen. had er ooit 3 besteld in frankrijk. een is bij emma, een voor mij en een dus nog over. is dat een goed plan? hoihoi, marjan

Nienke zei

ho wauw!
wat een leuke labels !
waar maak je ze?
x Nienke

evamarie zei

Ik maak ze zelf. Ik heb er ook een tutorial voor, zie zusjeb tutorials, je kan ze in elke gewenste maat en kleur maken. Als je een logootje hebt kun je dat ook gebruiken! Als je vragen hebt, laathet dan even weten. Groetjes eva-marie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...