woensdag 30 maart 2011

Paris Paris

Het was heerlijk. Het was mooi weer, we waren lekker samen, wat wil je nog meer!
la tour Eiffel


en ik dan onder l grande arche, la defense


En mijn eigen liefje onder la grande arche, met in de verte de oude arc.
 Voordat ik wegging maakte ik voor Fedde nog een paar robot sloffen.
zelfgemaakte sloffen voor 12 maanden, robotstof

zelfgemaakte sloffen voor 12 maanden, robotstof
 Ik heb net een oefenbroekje voor fedde in elkaar gelockt, ik had zelf een patroon geknipt. Morgen even passen. Als hij leuk is en goed past, wordt het vervolgd! Ik ben ook bezig met de voorbereidingen voor de verjaardag van ons Emma. 2 alweer!
Pin It

1 opmerking:

Charlotte & Ianthe zei

Hi Eef!
Wat ziet je blog er goed uit zeg! En dan bedoel ik niet alleen de site, maar vooral de inhoud.
Leuk om te lezen dat je zo crea bezig bent, ik mis dat wel een beetje nu ik hier in Sydney ben!
Een blog bijhouden is wel tijdrovend. Ik heb er nu 2, 1 van mn onderzoek (www.charlotte-ianthe.blogspot.com) en een prive (www.charlotteb.waarbenjij.nu), die laatste is in dagboekvorm.
Als ik terug kom wil ik wel een workshopje bij je volgen hoor, ben jaloers op je skills!
XX Charlotte

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...