zondag 20 maart 2011

Happy ever after in the market place....

Vanmorgen heerlijk in het zonnetje naar de stoffenbeurs op het spui geweest. Met mijn schoonzusje, die nog wat drempels heeft als het om zelf naaien gaat, maar wel heel goed kan bedenken wat ik of haar moeder voor haar of haar meiden kan maken (lol). Geen kinderen mee, lekker neuzen, het was zalig. Nog een heerlijk koffietje op het terras gedaan! Veeeeel te veel gekocht natuurlijk, maar goed. Je kan beter daar los gaan, zonder verzendkosten en je kan de stoffen voelen en zien, dat scheelt veel!
mijn aanwinsten; vooral katoentjes, maar ook canvas achtig en nicky velours

en dan natuurlijk nog kantjes, bandjes, koordjes, garen...

Fedde komt even kijken wat ik aan het doen ben buiten

Mijn hyacinten weer zichtbaar door het snoeiwerk van gister

Gister violen gepot voor het zomer gevoel!
Gister heerlijk in de tuin bezig geweest. Voor vanmiddag heb ik ook nog plannen, maar eerst even mijn stofjes bekijken en misschien alvast 1tje uitproberen....Pin It

1 opmerking:

Karin zei

Heerlijk al die stofjes! Heb je ook leuke stofjes voor jongens kunnen vinden?
En leuk om jou Fedde ook even op de foto te zien.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...