zaterdag 15 januari 2011

mannen slapen nog

We hadden hier een beetje een rommelige nacht. De jongens zijn alletwee ziek geweest en hebben onrustig geslapen. Ik was zo moe, ik heb er niet veel van meegekregen, mijn allerliefste man daarentegen...! Om 700 waren ze wakker. Fedde wilde na een fles wel weer terug naar bed. Dus nu liggen de grootste en de kleinste man nog te knorren. Morritz en ik vermaken ons op de laptop / Ipad. Ik kan dus nog even in het foto-archief om te kijken naar wat zelfgemaakte kadoos
Deze maakte ik voor mijn mama's verjaardag bij de quiltles van een charmpack. Ik leerde van mijn juf de hotelsluiting voor kussens. Geweldige uitvinding; geen gedoe met blinde ritsen en dergelijke. Het idee is dat je voor de achterkant 2 flappen maakt en laat overlappen. Als ik de geest krijg, zal ik het laten zien in een tutorial.
De hotelsluiting
Pin It

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...